![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Trasa obiegająca centralne dzielnice miasta w odległości od 3 do 5,5 km od Rynku. Obecnie do dyspozycji kierowców jest ponad 17 km trasy. Jej całkowita długość wyniesie około 25 km. Obecnie trasę wytyczają:
estakada (al. Armii Krajowej/Krakowska) ![]() al. Armii Krajowej ![]() al. Wiśniowa ![]() al. ...
Trasa obiegająca centralne dzielnice miasta w odległości od 3 do 5,5 km od Rynku. Obecnie do dyspozycji kierowców jest ponad 17 km trasy. Jej całkowita długość wyniesie około 25 km. Obecnie trasę wytyczają:
Pokaż więcej
Pokaż mniej
estakada (al. Armii Krajowej/Krakowska) ![]() al. Armii Krajowej ![]() al. Wiśniowa ![]() al. Hallera ![]() estakada (ul. Klecińska) ![]() ul. Klecińska ![]() ul. Estakada Gądowianka ![]() ul. Na Ostatnim Groszu ![]() ul. Milenijna ![]() Most Milenijny ![]() ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego ![]() Obwodnica jest drogą dwujezdniową o klasie głównej ruchu przyspieszonego (GP) z normalnymi skrzyżowaniami jednopoziomowymi. Obwodnica śródmiejska naniesiona jest w miejskim planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego, a później studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego od lat 60. XX wieku, aczkolwiek przebieg jej południowego, południowo-wschodniego i południowo-zachodniego odcinka ustalono już w 1921. Obwodnica śródmiejska służyć ma głównie rozprowadzeniu ruchu wewnętrznego między osiedlami miasta. W planach jest budowa jeszcze 2 odcinków: - II etap Północnego Odcinka (od ul. Żmigrodzkiej do ul. Bolesława Krzywoustego) - połączenie al. Armii Krajowej z Biskupinem (nowy most przez Odrę) |
|||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() |
||
|
||
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
||
|
||
![]() ![]() |