1600-metrowy wiadukt WA 22A nad polderami na Osobowicach. Wiadukt składa się z 41 przęseł na każdej nitce. Wiadukt budowany był metodą kroczącego szalunku o długości 80 m. Konstrukcja szalunku ważyła 700 ton. Szalunek składał sie z czterech części rozsuwanych na boki po betonowaniu kolejnych przęseł a następnie przesuwanych do przodu na nastepne przęsło i z powrotem zsuwane do środka. Prowadzono 7 dniowy cykl budowy przęsła. Budowa wiaduktu była realizowana na obu nitkach jednocześnie z wyprzedzeniem ...
1600-metrowy wiadukt WA 22A nad polderami na Osobowicach. Wiadukt składa się z 41 przęseł na każdej nitce. Wiadukt budowany był metodą kroczącego szalunku o długości 80 m. Konstrukcja szalunku ważyła 700 ton. Szalunek składał sie z czterech części rozsuwanych na boki po betonowaniu kolejnych przęseł a następnie przesuwanych do przodu na nastepne przęsło i z powrotem zsuwane do środka. Prowadzono 7 dniowy cykl budowy przęsła. Budowa wiaduktu była realizowana na obu nitkach jednocześnie z wyprzedzeniem na nitce lewej o trzy przęsła. Przesło P38-P37 znaduje się nad torami kolejowymi do Poznania. (Władek Kluczewski, korekta moose).
Pokaż więcej
Pokaż mniej
|
|||||||||||||||||||||||||
|
||
Wiadukt drogowy AOW (Lipa Piotrowska - ul. Pełczyńska/ LK nr 271) na innych fotografiach | ||