Od lat 20. do lat 90. stacja miała 6 torów głównych, 8 bocznych w grupie towarowej i 9 ładunkowych w części towarowej. W latach 2000 pozostały 2 tory główne, 1 tor główny dodatkowy (5) i 3 boczne w grupie towarowej. Część ładunkową zlikwidowano. Istniała jeszcze bocznica do fabryki porcelany. Po przebudowach w latach 2015-2018 2 tory główne, 2 tory boczne w grupie towarowej (odbudowano tor nr 3), pozostałe za torem 5 zlikwidowano, w tym bocznicę do fabryki porcelany. Zlikwidowano również tor wyciągowy ...
Od lat 20. do lat 90. stacja miała 6 torów głównych, 8 bocznych w grupie towarowej i 9 ładunkowych w części towarowej. W latach 2000 pozostały 2 tory główne, 1 tor główny dodatkowy (5) i 3 boczne w grupie towarowej. Część ładunkową zlikwidowano. Istniała jeszcze bocznica do fabryki porcelany. Po przebudowach w latach 2015-2018 2 tory główne, 2 tory boczne w grupie towarowej (odbudowano tor nr 3), pozostałe za torem 5 zlikwidowano, w tym bocznicę do fabryki porcelany. Zlikwidowano również tor wyciągowy za nastawnią WM1, a nastawnię wyłączono.
Pokaż więcej
Pokaż mniej