Twardogóra to dawna stacja 3. klasy - niewielka stacją pośrednią, ostatnia na linii przed węzłem w Grabownie Wielkim. Posiada 3 tory główne, z których dwa znajdują się przy niskich, jednokrawędziowych peronach. Uzupełnieniem układu torowego jest kilka torów bocznych, prowadzących między innymi do placu ładunkowego, magazynu oraz rampy, ale są one nieczynne. Ruch pociągów prowadzony jest z nastawni "TS", która posiada urządzenia przekaźnikowe z sygnalizacją świetlną. Nastawnia ta obsługuje również ...
Twardogóra to dawna stacja 3. klasy - niewielka stacją pośrednią, ostatnia na linii przed węzłem w Grabownie Wielkim. Posiada 3 tory główne, z których dwa znajdują się przy niskich, jednokrawędziowych peronach. Uzupełnieniem układu torowego jest kilka torów bocznych, prowadzących między innymi do placu ładunkowego, magazynu oraz rampy, ale są one nieczynne. Ruch pociągów prowadzony jest z nastawni "TS", która posiada urządzenia przekaźnikowe z sygnalizacją świetlną. Nastawnia ta obsługuje również rogatki na dwóch przejazdach kolejowych. Stwierdzenia końca pociągu oraz zamknięcia rogatek od strony Grabowna Wielkiego dokonuje się przy pomocy kamer. Dworzec przeszedł remont w 2016. Wyburzono wówczas zrujnowany magazyn, a z nazwy stacji "zabrano" przydomek "Sycowska". Co ciekawe - nie zmieniono wówczas skrótu telegraficznego nastawni TS.
(moose - różne źródła)
Show more
Show less