MENU
Przystanek kolejowy Lasów

Dodał: Eckhard Huth° - Data: 2015-01-27 19:49:45 - Odsłon: 1719
03 stycznia 2014

Data: 2014:01:03 12:19:09   ISO: 100   Ogniskowa: 21 mm   Aparat: Canon EOS 60D   Przysłona: f/10   Ekspozycja: 1/200 s  


  • /foto/187/187668m.jpg
    2006
  • /foto/180/180830m.jpg
    2007
  • /foto/4334/4334907m.jpg
    2014
  • /foto/9482/9482479m.jpg
    2021
  • /foto/9482/9482480m.jpg
    2021
  • /foto/9482/9482482m.jpg
    2021

Eckhard Huth°

Poprzednie: Dom nr 2
Szklany Dom
Strona Główna Następne: Rzeka Bóbr w Jeleniej Górze


Tomen | 2018-09-06 22:54:10
Rozpoczęła się elektryfikacja linii kolejowej Węgliniec-Zgorzelec. Pierwsze pociągi elektryczne mają pojechać w 2020 roku.
moose | 2019-05-06 12:33:12
- lokalsi nie pomagają w elektryfikacji. O, a tak przy okazji to elektryfikacja nie przechodzi przez granicę do Goerlitz, zatem pociągi elektryczne będą kończyć bieg na stacji Zgorzelec Miasto. Niemcy elektryfikację odcinka Drezno - Goerlitz przesuwają już znacznie poza 2020 r. (szacowany koszt 500 mE razem z linią Goerlitz-Cottbus), zatem obecnie jedyną korzyścią projektu PLK elektryfikacji linii 278 będzie brak przesiadek w Węglińcu i dojazd EZT do Zgorzelca. Inwestycja o wartości 70 mln zł dla 7 par pociągów osobowych dziennie, które nie będą miały powiązania z siecią niemiecką! Dodać trzeba że tylko pociągów osobowych, bo ruch towarowy idzie przez Bielawę i Horkę. Oczywiście - jest to perspektywiczne powiązanie dwóch sieci, ale z dzisiejszego punktu widzenia, w kontekście prawie zaprzepaszczonej możliwości zakupu nowego taboru przez KD, bez możliwości dojazdu do Goerlitz przez most graniczny, wszystko to wydaje się zupełnie nieefektywne.