![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Niegdyś jedna z największych stacji na linii, zbudowana głównie dla nieistniejącej już Cukrowni Klecina. Stacja posiadała przed wojną 2 tory główne, dwa tory postojowe, tor dojazdowy pod magazyn i plac ładunkowy. Cukrownia i rozlewnia gazu miały własne bocznice. Ruchem na stacji zarządzano z dwóch skrajnych nastawni, obecnie nieistniejących. Na stacji ciekawy budynek dworca, z wysokim piętrem, na planie prostokąta z dwuspadowym, płaskim dachem, ozdobnym obramowaniem okien i gzymasami. Obok dworca ...
Niegdyś jedna z największych stacji na linii, zbudowana głównie dla nieistniejącej już Cukrowni Klecina. Stacja posiadała przed wojną 2 tory główne, dwa tory postojowe, tor dojazdowy pod magazyn i plac ładunkowy. Cukrownia i rozlewnia gazu miały własne bocznice. Ruchem na stacji zarządzano z dwóch skrajnych nastawni, obecnie nieistniejących. Na stacji ciekawy budynek dworca, z wysokim piętrem, na planie prostokąta z dwuspadowym, płaskim dachem, ozdobnym obramowaniem okien i gzymasami. Obok dworca zachował się budynek gospodarczy. Stacja utrzymywana w ruchu towarowym jeszcze w połowie lat 2000 jako ładownia. Ze stacji odchodzi bocznica do rozlewni gazu ORLEN Petrogaz Wrocław. Więcej na temat d. stacji tutaj:
Pokaż więcej
Pokaż mniej
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() |
||
|
||
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
Stacja kolejowa Wrocław Klecina (dawna) na innych fotografiach | ||
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
||
|
||
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
||
---|---|---|---|