MENU
Ul. Wrocławska, ciąg budynków, ten z prawej - nr 1 - przynależący jednak do ul. Lelewela, trochę to nielogiczne. Pozostałe to 127, 125 i 123. Ciąg ten od lat 70-tych stoi poniżej poziomu ulicy, przy przebudowie tego odcinka ul. Wrocławskiej powinni dopasować poziom jezdni do dawnego stanu.

Dodał: vooiteg° - Data: 2014-11-09 23:31:03 - Odsłon: 3209
27 października 2014

Data: 2014:10:27 09:51:04   ISO: 160   Ogniskowa: 4 mm   Aparat: NIKON COOLPIX P500   Przysłona: f/3.5   Ekspozycja: 10/10000 s  


  • /foto/190/190999m.jpg
    1890 - 1910
  • /foto/7346/7346668m.jpg
    1899
  • /foto/176/176569m.jpg
    1900 - 1902
  • /foto/313/313635m.jpg
    1908
  • /foto/101/101444m.jpg
    1910 - 1925
  • /foto/8970/8970646m.jpg
    2007
  • /foto/9067/9067370m.jpg
    2007
  • /foto/9080/9080962m.jpg
    2007
  • /foto/9080/9080964m.jpg
    2007
  • /foto/9103/9103145m.jpg
    2008
  • /foto/228/228638m.jpg
    2008
  • /foto/3658/3658754m.jpg
    2008
  • /foto/3658/3658784m.jpg
    2008
  • /foto/365/365604m.jpg
    2011
  • /foto/3344/3344877m.jpg
    2012
  • /foto/4265/4265909m.jpg
    2013
  • /foto/4595/4595492m.jpg
    2014
  • /foto/4595/4595493m.jpg
    2014
  • /foto/5602/5602564m.jpg
    2015
  • /foto/6655/6655652m.jpg
    2017
  • /foto/6655/6655810m.jpg
    2017
  • /foto/6575/6575568m.jpg
    2017
  • /foto/6686/6686796m.jpg
    2017
  • /foto/6776/6776756m.jpg
    2017
  • /foto/6810/6810469m.jpg
    2017
  • /foto/6810/6810489m.jpg
    2017
  • /foto/6819/6819807m.jpg
    2017
  • /foto/6840/6840901m.jpg
    2017
  • /foto/6843/6843244m.jpg
    2017
  • /foto/7001/7001352m.jpg
    2017
  • /foto/8783/8783957m.jpg
    2020
  • /foto/8783/8783958m.jpg
    2020
  • /foto/8970/8970654m.jpg
    2020
  • /foto/8970/8970685m.jpg
    2020
  • /foto/9250/9250876m.jpg
    2021
  • /foto/9307/9307616m.jpg
    2021
  • /foto/9745/9745524m.jpg
    2021
  • /foto/9745/9745526m.jpg
    2021

vooiteg°

Poprzednie: Przystanek kolejowy Bratków Zgorzelecki (dawny) Strona Główna Następne: Kamienica nr 2


Ryszard Kumorek | 2014-11-10 19:29:47
Też niezrozumiałe jest dla mnie takie wywindowanie poziomu jezdni. Chciano chyba złagodzić nieco podjazd pod górę, lecz nie zastanowiono się do końca, że tym samym utrudniono wyjazd z Lelewela. Ale czekajmy na remont i módlmy się, by nie wpadło nikomu do głowy ustawić tu ekranów akustycznych (?) do wysokości pierwszego piętra (!?).
vooiteg | 2014-11-10 21:07:36
Tyle, że tym podniesieniem właśnie zjazd zrobił się bardziej stromy, a dla skręcających z Lelewela w górę Wrocławskiej najbardziej ! Było to kompletnie niepotrzebne i nadzieja w tym, że to zniwelują. Idąc tam chodnikiem wzdłuż budynków czuję się lekko osaczony.
Petroniusz | 2014-11-10 21:23:02
Ryszardzie, Wojtku, na drogach się nie znam ale poszperałem trochę w necie i mogę Wam odpowiedzieć, że są przepisy, które określają wymagane parametry dróg (prędkość projektowa, największa długość odcinka prostego, promień łuku kołowego, pochylenie niwelety jezdni, pochylenie ukośne jezdni i wiele innych, różnych dla dróg w terenie zabudowanym i poza). Przypuszczam, że nie można było prawnie i formalnie przebudować tego skrzyżowania w inny sposób niż widzimy.
Ryszard Kumorek | 2014-11-11 14:18:05
No tak! Przepisy to jedno, a zdrowy rozsądek to drugie. Zmienią się przepisy i ten odcinek Wrocławskiej będzie "nielegalny". Co wtedy? Nie napiszę już, że wolałem "niemieckie przepisy drogowe", bo to by dziwnie zabrzmiało, ale wszyscy chyba będą wiedzieć o co mi chodzi.