Festung
| 2005-01-02 11:31:04
Bardzo oryginalne były trasy 12 i 16. Pamiętam przejazdy tramwajów ul. Dyrekcyjną. Wydaje mi się, że jakiś czas jeździła tędy 19- ka. Przy linii tej wiecznie coś kombinowano. Sprawy są odległe i przy niczym się nie upieram. Zrobiliście mi Neo i PP dużą frajdę na Nowy Rok. Szkoda, że tu nie można dawać punkcików.
0
0
Neo[EZN]
| 2005-01-02 12:15:29
Dwunastka to linia, która zmieniła się później w trzynastkę, jeżdżącą po całej długości ulicy Kościuszki (tam i z powrotem) i zlikwidowanej po likwidacji ruchu tramwajowego na większej części tej ulicy.
Pytanie do innych - którą linią dojeżdżalibyście do szkoły, pracy? ... i pytanie numer dwa - gdybyście mieli możliwość przejeniesienia się do przedwojennego Wrocławia do jednego tramwaju - tramwaj jakiej linii byście wybrali? (nie można wysiadać! tylko jeden kurs :)
Mnie idealnie pasowałaby 18-tka na polibudę a podróż chciałbym odbyć tramwajem linii 22 albo 23 :)
0
0
Marek W.
| 2005-01-02 17:57:32
Co do pytanka nr 1 - linia nr 4
A jesli chodzi o drugie pytanie-trudny wybór... ale ,niechby to byłtramwaj nr 21.
0
0
pawelec
| 2005-01-03 14:11:40
No cóż, do pracy mam tak blisko, że zupełnie nie opłacałoby mi się jechać tramwajem. Ale co tam, poświęciłbym się ;-) Szóstką z Hubskiej na Borowską, a póżniej pieszo. No i chyba szóstką jeżdziłbym na lotnisko oglądać aeroplany :-)
0
0
morgot
| 2005-01-03 18:40:26
Ja na Polibudę, najpierw autobusem N od pętli do pętli a potem tramwajem 1. Co do drugiej częśći to wybrałbym albo 15 albo 18. Sam nie wiem :)
0
0
TadPiotr
| 2005-01-12 23:10:02
Do szkoły jeździłem 2, z Tarnogaju pod Halę Stulecia (ona tam różnie wjeżdżała...). Najczęściej jeden wóz, z tych poniemieckich, gdzie korba była z przodu i z tyłu, z niemieckimi napisami.Jeszcze drewniane ławki. A jak szybko jechała... jak dobrze poszło, w 15-20 minut była na miejscu. To liceum. Na Uniwersytet jechałem 9, z Dyrekcyjnej pod Halę Targową.
0
0
jacekq
| 2005-01-13 12:08:59
Widzę, że waćpana edukacja nieustannie z Halą jakowąś się wiązała. :D
0
0
TadPiotr
| 2005-01-13 21:53:03
No tak by z tego wynikało :-) tzw. halowe wykształcenie. Żeby było śmieszniej, koło mojej byłej 59 (ta stara, narożnik Ślężnej i Borowskiej) jest teraz Hala Arena!!
0
0
Westend
| 2005-01-29 21:54:04
Świetna robota! Czy mapy na rok 1908 i 1939 (a może jeszcze inne lata) w przygotowaniu? Będę rad, jeśli zrobione przeze mnie zdjęcia się przydadzą, choć z pewnością nie wszystkie są udane. Nie wszystko też da się zrobić.Torowisk na Kiełbaśniczej, pl. Solnym, w Rynku, na Kurzym Targu, Odrzańskiej, Kuźniczej, Kościuszki i w wielu innych miejscach już nie ma. Na Zachodniej, Krasińskiego, Weigla, Na Grobli itd są "schowane". Inne znikają lub wkrótce znikną(Oławska, Wyszyńskiego).
0
0
Mariusz_6
| 2005-01-12 22:14:46
Benedyktyńska praca, kopalnia wiedzy, dla tych którzy się interesują tą tematyką. proszę jednak o poprawienie nazwy ulicy w trasie linii nr 4 powinno być Wołoska a nie Wołowska.
Neo[EZN]
| 2005-01-28 14:19:59
Dodałem mapkę schematyczną, która obrazuje przebieg linii tramwajowych we Wrocławiu.
MT
| 2005-01-28 15:38:01
Możnaby jeszcze w przyszłości pokusić się o zdjęcia współczesne ówczesnych pętli i dodać znaczniki w ich miejscach tyle, że chyba nie wszystkie się zachowały. Jakby nie było niezła robota z tą mapą Neo!
Neo[EZN]
| 2005-01-29 00:00:16
Świetny pomysł :) Gdy tylko przyślą mi aparat to zabiorę się do roboty ale będe to robił przy okazji opracowywania poszczególnych odcinków nieużywanych torowisk tramwajowych (+ fotki westenda).
an
| 2007-04-27 05:17:45
trasy te były bardziej dla ludzi bo o dwie uliczki jeździł jakiś tramwaj i nie trzeba było iść kilometrami do przystanku. ZDIK powinien się uczyć
Jeanick
| 2007-04-27 13:09:51
a to ciekawe stwierdzenie, tylko że od tamtych czasów Wrocław "spóchłbył" trochę, i ludzisków i samochodów trochę przybyło więc i wrażenie, że jakoby trasy są nie dla ludzi może być złudne. Od tamtego czasu miasto, a starówka w szczególności, troszkę się w latach posunęło więc i niektórych torów ubyć musiało. Ale czeka nas "rewolucja komunikacyjna" więc głowy do góry.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||