MENU
Ręcznie malowana plansza "Od tramwaju do autobusu" przedstawiająca w pigułce wałbrzyską komunikację. Być może plansza powstała przy okazji obchodów jakiejś rocznicy MPK? Planszę udostępnił do skanowania Jarosław Stachowiak. Dziękujemy. :)

Dodał: Petroniusz° - Data: 2014-09-21 18:05:44 - Odsłon: 3441
Lata 1970-1975

Komunikacja miejska w Wałbrzychu to obiekt grupujący m.in. następujące obiekty:
- wałbrzyskie tramwaje (1898-1966),
- wałbrzyskie trolejbusy (1944-1973),
- wałbrzyskie autobusy (1927 - nadal),
- schematy komunikacji miejskiej.
/Petroniusz/

  • /foto/8834/8834166m.jpg
    1930 - 1945
  • /foto/8398/8398771m.jpg
    1940 - 1945
  • /foto/9811/9811574m.jpg
    1943
  • /foto/438/438266m.jpg
    1945
  • /foto/7575/7575577m.jpg
    1945 - 1955
  • /foto/434/434628m.jpg
    1946 - 1950
  • /foto/9437/9437068m.jpg
    1951
  • /foto/9437/9437065m.jpg
    1953
  • /foto/6786/6786216m.jpg
    1985 - 1990
  • /foto/5454/5454868m.jpg
    1987 - 1990
  • /foto/5452/5452156m.jpg
    1990 - 1995
  • /foto/8706/8706984m.jpg
    1990 - 1995
  • /foto/9665/9665117m.jpg
    1990 - 1995
  • /foto/5452/5452161m.jpg
    1990 - 1999
  • /foto/9658/9658246m.jpg
    2004
  • /foto/9658/9658248m.jpg
    2004
  • /foto/8707/8707020m.jpg
    2006
  • /foto/8722/8722762m.jpg
    2006
  • /foto/8722/8722763m.jpg
    2006
  • /foto/8722/8722764m.jpg
    2006
  • /foto/8722/8722765m.jpg
    2006
  • /foto/4548/4548264m.jpg
    2007
  • /foto/8706/8706996m.jpg
    2008
  • /foto/8706/8706998m.jpg
    2008
  • /foto/8707/8707038m.jpg
    2008
  • /foto/8707/8707101m.jpg
    2009
  • /foto/5980/5980890m.jpg
    2016
  • /foto/9223/9223463m.jpg
    2021

inne

Poprzednie: Targowisko przy młynie Sułkowice Strona Główna Następne: Podcienia (filary)


tomwoj | 2015-05-13 00:26:24
Zajezdnia trolejbusowa w stanie nie wykończonym nie była pokryta dachem. Jak sam napis sugeruje na fotografii. Można oficjalnie powiedzieć jedno. Gdy Niemcy budowali zajezdnię trolejbusową na ul. Wysockiego w 1943/44 roku po postawieniu głównej hali mieli też w planie jej rozbudowę o kolejną hale, stanowiska dla trolejbusów. Podczas budowy zajezdni i po wojnie zastaniu tam Polaków 1945 r. mogła ona być nie dokończona (o ten główny pierwszy budynek, halę) albo była dokończona o jeden segment (budynek) a następna rozbudowa za ścianą o kolejne stanowiska dla trolejbusów dopiero co się rozpoczynała ale była nie dokończona. Obecnie gdy spojrzymy na ten budynek w hali widać że powstawała ona w trzech etapach.