W rzeczywistości są to dwie równoległe konstrukcje mostowe:
1) południowa: długość 60 m, szerokość przęsła w najszerszym miejscu: 26 m 2) północna: długość 60 m, szerokość przęsła: 62 m Obydwie konstrukcje posadowione są na 3 kamiennych filarach. Przęsła żelazobetonowe z XX w. - zastąpiły przęsła kamienno-ceglane linii marchijskiej z 1844 r. Most jest także wiaduktem nad ul. Stacyjną, przepuszczoną pod pierwszym przęsłem od strony zachodniej. Od strony południowej most przystosowany jest dla ...
W rzeczywistości są to dwie równoległe konstrukcje mostowe:
Pokaż więcej
Pokaż mniej
1) południowa: długość 60 m, szerokość przęsła w najszerszym miejscu: 26 m 2) północna: długość 60 m, szerokość przęsła: 62 m Obydwie konstrukcje posadowione są na 3 kamiennych filarach. Przęsła żelazobetonowe z XX w. - zastąpiły przęsła kamienno-ceglane linii marchijskiej z 1844 r. Most jest także wiaduktem nad ul. Stacyjną, przepuszczoną pod pierwszym przęsłem od strony zachodniej. Od strony południowej most przystosowany jest dla ruchu pieszego. |
|||||||||||||||||||||
|
||
Most kolejowy (rz. Kaczawa / st. kolejowa Legnica) na innych fotografiach | ||