MENU
Obwodnica południowa Nowej Soli. Widok na zachód, w stronę wiaduktu WK-1 nad linią kolejową nr 273 Wrocław-Szczecin. Za wiaduktem obwodnica łączy się z ul. Głogowską.

Dodał: Petroniusz° - Data: 2014-07-07 22:44:30 - Odsłon: 968
lipiec 2014


Obwodnica południowa Nowej Soli łączy węzeł S3/ul. Wojska Polskiego z ul. Głogowską, po drodze krzyżując się m.in. w ul. Przyszłości (rondo) i linią kolejową nr 273 Wrocław Główny - Szczecin (wiadukt). Całkowita wartość projektu wynosi 46,59 mln zł (w tym: 42, 7 mln roboty budowlane, 0,33 mln Inżynier projektu, 2,56 mln wykup gruntów, 1 mln dokumentacja techniczna). Wartość dofinansowania środkami LRPO: 37,82 mln zł, wkład budżetu województwa: 8,77 mln zł. W ramach obwodnicy powstała droga o długości 4.860 km. Oprócz drogi w ramach inwestycji wykonano:
- dwa skanalizowane skrzyżowania,
- jedno skrzyżowanie typu rondo z ul. Przyszłości,
- kanalizację deszczową na całej długości trasy,
- wiadukt WK-1 nad linią kolejową nr 273 Wrocław-Szczecin,
- przejazd drogowy WD-1 nad obwodnicą,
- przepusty,
- oświetlenie w obrębie ronda oraz wiaduktu,
- zbiorniki odparowujące,
- chodniki zlokalizowane od projektowanego ronda z ul. Przyszłości do ul. Głogowskiej o łącznej długości 1650 m i szerokości od 1,5 ÷ 2,5 m,
- ciąg pieszo-rowerowy zlokalizowany w okolicy ronda w km 3+618,70 w ciągu ul. Przyszłości o łącznej długości ok. 170 m,
- drogi do obsługi przyległego terenu na całej długości projektowanego odcinka tzw. drogi zbiorcze.
/Petroniusz w oparciu o informacje własne oraz www.nowasol.pl/

  • /foto/4798/4798667m.jpg
    2014
  • /foto/4798/4798684m.jpg
    2014
  • /foto/4798/4798704m.jpg
    2014
  • /foto/4800/4800411m.jpg
    2014

Petroniusz°

Poprzednie: ul. Wrocławska Strona Główna Następne: Cukrownia Jawor (dawna)