Obwodnica południowa Nowej Soli łączy węzeł S3/ul. Wojska Polskiego z ul. Głogowską, po drodze krzyżując się m.in. w ul. Przyszłości (rondo) i linią kolejową nr 273 Wrocław Główny - Szczecin (wiadukt). Całkowita wartość projektu wynosi 46,59 mln zł (w tym: 42, 7 mln roboty budowlane, 0,33 mln Inżynier projektu, 2,56 mln wykup gruntów, 1 mln dokumentacja techniczna). Wartość dofinansowania środkami LRPO: 37,82 mln zł, wkład budżetu województwa: 8,77 mln zł. W ramach obwodnicy powstała droga o długości ...
Obwodnica południowa Nowej Soli łączy węzeł S3/ul. Wojska Polskiego z ul. Głogowską, po drodze krzyżując się m.in. w ul. Przyszłości (rondo) i linią kolejową nr 273 Wrocław Główny - Szczecin (wiadukt). Całkowita wartość projektu wynosi 46,59 mln zł (w tym: 42, 7 mln roboty budowlane, 0,33 mln Inżynier projektu, 2,56 mln wykup gruntów, 1 mln dokumentacja techniczna). Wartość dofinansowania środkami LRPO: 37,82 mln zł, wkład budżetu województwa: 8,77 mln zł. W ramach obwodnicy powstała droga o długości 4.860 km. Oprócz drogi w ramach inwestycji wykonano:
Pokaż więcej
Pokaż mniej
- dwa skanalizowane skrzyżowania, - jedno skrzyżowanie typu rondo z ul. Przyszłości, - kanalizację deszczową na całej długości trasy, - wiadukt WK-1 nad linią kolejową nr 273 Wrocław-Szczecin, - przejazd drogowy WD-1 nad obwodnicą, - przepusty, - oświetlenie w obrębie ronda oraz wiaduktu, - zbiorniki odparowujące, - chodniki zlokalizowane od projektowanego ronda z ul. Przyszłości do ul. Głogowskiej o łącznej długości 1650 m i szerokości od 1,5 ÷ 2,5 m, - ciąg pieszo-rowerowy zlokalizowany w okolicy ronda w km 3+618,70 w ciągu ul. Przyszłości o łącznej długości ok. 170 m, - drogi do obsługi przyległego terenu na całej długości projektowanego odcinka tzw. drogi zbiorcze. /Petroniusz w oparciu o informacje własne oraz www.nowasol.pl/ |
|||||||||||||||||||||||||
|
||