MENU
Przebudowa ul. Wrocławskiej na wysokości budynku nr 191, widok ten ukazuje jak blisko jezdni w tej chwili on stoi - raczej pozbawia złudzeń czy uniknie wyburzenia.

Dodał: vooiteg° - Data: 2014-06-07 03:09:56 - Odsłon: 2935
06 czerwca 2014

Data: 2014:06:06 13:39:40   ISO: 160   Ogniskowa: 4 mm   Aparat: NIKON COOLPIX P500   Przysłona: f/3.5   Ekspozycja: 10/15000 s  

Nazwa zadania: Przebudowa ul. Wrocławskiej od ul. Wilczej do Pogodnej łącznie ze skrzyżowaniem Wrocławskiej, Uczniowskiej i de Gaulle'a w Wałbrzychu.
Parametry techniczne dla przebudowywanej ulicy:
- dwujezdniowa po 2 pasy ruchu droga klasy G (na ciągu głównym ul. Wrocławskiej), długość przebudowy 1310m,
- prędkość projektowa V=60km/h, szerokość pasa ruchu 3,25m,
- rondo o średnicy zewnętrznej 56m i z dwoma pasami ruchu o szerokości 4,05m każdy,
- ścieżki rowerowe o szerokości 2,0m, ciągi piesze o szerokości 2,0m (z pasem zieleni),
- chodniki przyległe do jezdni 3,0m,
- nawierzchnia bitumiczna jezdni na podbudowie z kruszywa łamanego,
- nawierzchnia ścieżek rowerowych z betonu asfaltowego i chodników z kostki kamiennej i płyt betonowych,
- zatoki autobusowe.
Pozostałe prace do wykonania:
- wycinka 107 drzew i 2621m2 zakrzaczeń,
- usytuowanie tzw. "witacza" w nowym miejscu,
- wymiana balustrad,
- budowa murów oporowych,
- budowa nowego oświetlenia.
/Petroniusz na podstawie dokumentacji technicznej/

  • /foto/4389/4389547m.jpg
    2014
  • /foto/4389/4389716m.jpg
    2014
  • /foto/4389/4389728m.jpg
    2014
  • /foto/4385/4385923m.jpg
    2014
  • /foto/4385/4385931m.jpg
    2014
  • /foto/4385/4385953m.jpg
    2014
  • /foto/4388/4388610m.jpg
    2014
  • /foto/4391/4391686m.jpg
    2014
  • /foto/4394/4394236m.jpg
    2014
  • /foto/4418/4418002m.jpg
    2014
  • /foto/4418/4418004m.jpg
    2014
  • /foto/4427/4427489m.jpg
    2014
  • /foto/4428/4428984m.jpg
    2014
  • /foto/4429/4429008m.jpg
    2014
  • /foto/4477/4477227m.jpg
    2014
  • /foto/4477/4477394m.jpg
    2014
  • /foto/4539/4539500m.jpg
    2014
  • /foto/4520/4520438m.jpg
    2014
  • /foto/4520/4520439m.jpg
    2014
  • /foto/4510/4510977m.jpg
    2014
  • /foto/4510/4510978m.jpg
    2014
  • /foto/4510/4510982m.jpg
    2014
  • /foto/4549/4549745m.jpg
    2014
  • /foto/4549/4549772m.jpg
    2014
  • /foto/4567/4567656m.jpg
    2014
  • /foto/4567/4567666m.jpg
    2014
  • /foto/4567/4567672m.jpg
    2014
  • /foto/4570/4570270m.jpg
    2014
  • /foto/4572/4572562m.jpg
    2014
  • /foto/4565/4565545m.jpg
    2014
  • /foto/4567/4567159m.jpg
    2014
  • /foto/4567/4567265m.jpg
    2014
  • /foto/4604/4604754m.jpg
    2014
  • /foto/4604/4604756m.jpg
    2014
  • /foto/4604/4604762m.jpg
    2014
  • /foto/4604/4604798m.jpg
    2014
  • /foto/4604/4604805m.jpg
    2014
  • /foto/4613/4613910m.jpg
    2014
  • /foto/4613/4613912m.jpg
    2014
  • /foto/4643/4643648m.jpg
    2014
  • /foto/4643/4643684m.jpg
    2014
  • /foto/4643/4643734m.jpg
    2014
  • /foto/4643/4643779m.jpg
    2014
  • /foto/4648/4648124m.jpg
    2014
  • /foto/4648/4648125m.jpg
    2014
  • /foto/4728/4728531m.jpg
    2014
  • /foto/4728/4728667m.jpg
    2014
  • /foto/4728/4728679m.jpg
    2014
  • /foto/4728/4728692m.jpg
    2014
  • /foto/4728/4728698m.jpg
    2014
  • /foto/4728/4728706m.jpg
    2014
  • /foto/4729/4729102m.jpg
    2014
  • /foto/4729/4729157m.jpg
    2014
  • /foto/4729/4729163m.jpg
    2014
  • /foto/4730/4730840m.jpg
    2014
  • /foto/4730/4730844m.jpg
    2014
  • /foto/4730/4730852m.jpg
    2014
  • /foto/4730/4730871m.jpg
    2014
  • /foto/4731/4731244m.jpg
    2014
  • /foto/4768/4768231m.jpg
    2014
  • /foto/4768/4768238m.jpg
    2014
  • /foto/4784/4784406m.jpg
    2014
  • /foto/4784/4784411m.jpg
    2014
  • /foto/4807/4807581m.jpg
    2014
  • /foto/4814/4814191m.jpg
    2014
  • /foto/4814/4814196m.jpg
    2014
  • /foto/4851/4851458m.jpg
    2014
  • /foto/4851/4851463m.jpg
    2014
  • /foto/4858/4858520m.jpg
    2014
  • /foto/4858/4858525m.jpg
    2014
  • /foto/4859/4859142m.jpg
    2014
  • /foto/4893/4893403m.jpg
    2014
  • /foto/4893/4893442m.jpg
    2014
  • /foto/4869/4869206m.jpg
    2014
  • /foto/4876/4876978m.jpg
    2014
  • /foto/4876/4876994m.jpg
    2014
  • /foto/4888/4888253m.jpg
    2014
  • /foto/4888/4888260m.jpg
    2014
  • /foto/4888/4888462m.jpg
    2014
  • /foto/4888/4888463m.jpg
    2014
  • /foto/4959/4959305m.jpg
    2014
  • /foto/4979/4979443m.jpg
    2014
  • /foto/4979/4979462m.jpg
    2014
  • /foto/4979/4979481m.jpg
    2014
  • /foto/4979/4979571m.jpg
    2014
  • /foto/4979/4979572m.jpg
    2014
  • /foto/4979/4979679m.jpg
    2014
  • /foto/4981/4981749m.jpg
    2014
  • /foto/4981/4981750m.jpg
    2014
  • /foto/4981/4981753m.jpg
    2014
  • /foto/4981/4981760m.jpg
    2014
  • /foto/5518/5518282m.jpg
    2015
  • /foto/5518/5518286m.jpg
    2015
  • /foto/5538/5538762m.jpg
    2015
  • /foto/5538/5538765m.jpg
    2015
  • /foto/5644/5644818m.jpg
    2015
  • /foto/5648/5648045m.jpg
    2015

vooiteg°

Poprzednie: 2014 - Budowa ronda Strona Główna Następne: Panoramy i widoki Grzmiącej


Ryszard Kumorek | 2014-06-07 15:47:28
Ja tam bym go zostawił. W gorszych lokalizacjach domy stoją. Z tyłu budynku pewno jest milej i przyjemniej, hałas z ronda będzie mniej uciążliwy. Chyba, że z czasem dom sam się rozpadnie...od drgań!
vooiteg | 2014-06-07 21:42:43
Ty byś zostawił, ja bym zostawił, było kilka możliwości, żeby dom uratować, ale projektanci rozrysują to tak, aby rondo wypadło na środku domu albo przebiegało na tyle blisko, że nie zmieści się chodnik i ścieżka rowerowa, więc konieczna będzie rozbiórka. Jeśli jakimś cudem ocaleje, będzie to wyglądać groteskowo. PS. Sam pomysł z rondem jest mimo wszystko dobry.