MENU
Tu była bocznica kolejowa do przetaczania wagonów.

Dodał: wik° - Data: 2014-05-14 19:59:59 - Odsłon: 3321
11 maja 2014

Data: 2014:05:11 18:31:40   ISO: 200   Ogniskowa: 6.6 mm   Aparat: Panasonic DMC-FZ8   Przysłona: f/8   Ekspozycja: 10/300 s  


Od lat 20. do lat 90. stacja miała 6 torów głównych, 8 bocznych w grupie towarowej i 9 ładunkowych w części towarowej. W latach 2000 pozostały 2 tory główne, 1 tor główny dodatkowy (5) i 3 boczne w grupie towarowej. Część ładunkową zlikwidowano. Istniała jeszcze bocznica do fabryki porcelany. Po przebudowach w latach 2015-2018 2 tory główne, 2 tory boczne w grupie towarowej (odbudowano tor nr 3), pozostałe za torem 5 zlikwidowano, w tym bocznicę do fabryki porcelany. Zlikwidowano również tor wyciągowy za nastawnią WM1, a nastawnię wyłączono.

  • /foto/392/392952m.jpg
    1920 - 1925
  • /foto/245/245007m.jpg
    1924
  • /foto/3668/3668695m.jpg
    1936
  • /foto/6197/6197699m.jpg
    2003
  • /foto/49/49704m.jpg
    2005
  • /foto/156/156078m.jpg
    2007
  • /foto/235/235773m.jpg
    2008
  • /foto/235/235775m.jpg
    2008
  • /foto/235/235778m.jpg
    2008
  • /foto/263/263323m.jpg
    2009
  • /foto/5722/5722303m.jpg
    2009
  • /foto/325/325649m.jpg
    2010
  • /foto/352/352725m.jpg
    2010
  • /foto/439/439179m.jpg
    2011
  • /foto/368/368969m.jpg
    2011
  • /foto/396/396062m.jpg
    2011
  • /foto/400/400513m.jpg
    2011
  • /foto/400/400514m.jpg
    2011
  • /foto/3909/3909922m.jpg
    2013
  • /foto/4177/4177100m.jpg
    2013
  • /foto/4294/4294741m.jpg
    2013
  • /foto/4294/4294752m.jpg
    2013
  • /foto/4654/4654020m.jpg
    2014
  • /foto/4664/4664172m.jpg
    2014
  • /foto/4664/4664174m.jpg
    2014
  • /foto/4664/4664187m.jpg
    2014
  • /foto/4664/4664195m.jpg
    2014
  • /foto/4667/4667350m.jpg
    2014
  • /foto/4667/4667372m.jpg
    2014
  • /foto/4714/4714509m.jpg
    2014
  • /foto/4752/4752898m.jpg
    2014
  • /foto/4798/4798710m.jpg
    2014
  • /foto/4803/4803163m.jpg
    2014
  • /foto/4813/4813461m.jpg
    2014
  • /foto/4813/4813467m.jpg
    2014
  • /foto/4813/4813493m.jpg
    2014
  • /foto/4813/4813499m.jpg
    2014
  • /foto/4813/4813505m.jpg
    2014
  • /foto/4820/4820498m.jpg
    2014
  • /foto/4820/4820514m.jpg
    2014
  • /foto/4842/4842084m.jpg
    2014
  • /foto/4955/4955747m.jpg
    2014
  • /foto/4958/4958742m.jpg
    2014
  • /foto/5101/5101737m.jpg
    2014
  • /foto/5106/5106829m.jpg
    2014
  • /foto/5106/5106855m.jpg
    2014
  • /foto/5109/5109195m.jpg
    2014
  • /foto/5145/5145451m.jpg
    2014
  • /foto/5153/5153657m.jpg
    2014
  • /foto/5154/5154041m.jpg
    2014
  • /foto/5241/5241606m.jpg
    2015
  • /foto/5275/5275771m.jpg
    2015
  • /foto/5422/5422595m.jpg
    2015
  • /foto/5424/5424871m.jpg
    2015
  • /foto/5424/5424905m.jpg
    2015
  • /foto/5424/5424909m.jpg
    2015
  • /foto/5472/5472657m.jpg
    2015
  • /foto/5472/5472660m.jpg
    2015
  • /foto/5649/5649125m.jpg
    2015
  • /foto/5649/5649130m.jpg
    2015
  • /foto/5649/5649138m.jpg
    2015
  • /foto/5649/5649160m.jpg
    2015
  • /foto/5649/5649187m.jpg
    2015
  • /foto/5649/5649193m.jpg
    2015
  • /foto/5760/5760286m.jpg
    2015
  • /foto/5798/5798274m.jpg
    2015
  • /foto/5894/5894114m.jpg
    2015
  • /foto/5824/5824478m.jpg
    2015
  • /foto/5824/5824479m.jpg
    2015
  • /foto/5824/5824481m.jpg
    2015
  • /foto/5894/5894204m.jpg
    2015
  • /foto/5894/5894206m.jpg
    2015
  • /foto/5838/5838014m.jpg
    2016
  • /foto/5838/5838016m.jpg
    2016
  • /foto/5838/5838025m.jpg
    2016
  • /foto/5838/5838034m.jpg
    2016
  • /foto/5874/5874838m.jpg
    2016
  • /foto/5874/5874842m.jpg
    2016
  • /foto/5966/5966196m.jpg
    2016
  • /foto/5975/5975204m.jpg
    2016
  • /foto/6005/6005988m.jpg
    2016
  • /foto/6031/6031452m.jpg
    2016
  • /foto/6046/6046493m.jpg
    2016
  • /foto/6068/6068653m.jpg
    2016
  • /foto/6078/6078382m.jpg
    2016
  • /foto/6106/6106768m.jpg
    2016
  • /foto/6281/6281748m.jpg
    2016
  • /foto/6392/6392852m.jpg
    2016
  • /foto/6590/6590418m.jpg
    2017
  • /foto/6824/6824036m.jpg
    2017
  • /foto/6824/6824038m.jpg
    2017
  • /foto/6886/6886125m.jpg
    2017
  • /foto/6921/6921828m.jpg
    2017
  • /foto/6931/6931238m.jpg
    2017
  • /foto/7365/7365069m.jpg
    2018
  • /foto/7365/7365071m.jpg
    2018
  • /foto/7365/7365073m.jpg
    2018
  • /foto/7913/7913803m.jpg
    2019

wik°

Poprzednie: Perony i torowiska stacji Wałbrzych Miasto Strona Główna Następne: Dom nr 23


zbyszek1030 | 2014-06-17 22:29:56
Fachowo nazywał się torem wyciągowym nr.17a,ponieważ był przedłużeniem toru stacyjnego nr.17.Odbywało się to tak.Lokomotywa manewrowa wyciągała część składu do rozrządu na ten tor.W chwili gdy skład się zatrzymywał,ustawiacz odczepiał drążkiem dany odprzęg.Po zatrzymaniu odprzęg cofał się na tor,gdzie drogę manewrową układał nastawniczy nastawni WM1.Czynności owe powtarzano aż do całkowitego zakończenia manewrów.Na torach odjazdowych formowano pociągi w kierunku Wrocławia i Wałbrzycha Głównego.
moose (administrator) | 2014-06-17 23:01:55
Ciekawy komentarz, dziękujemy.