Wiadukt w km 4+812 linii kolejowej E59. Obiekt zmodernizowany w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku i przebudowany w latach 2013-2014, stanowi bezkolizyjne skrzyżowanie torowiska linii 271 z ul. Starograniczną. Wiadukt składa się z 7 oddzielnych konstrukcji zespolonych, jednoprzęsłowych, ułożonych równolegle jedna obok drugiej, tworzących wspólny pomost koryta balastowego podsypki tłuczniowej. Obiekt oparty na masywnych przyczółkach ceglano-kamiennych z ławami betonowymi. Od strony Szczepina (strona prawa) przyczółki zostały rozbudowane pod dodatkowy tor. Konstrukcja nośna przęseł złożona z dwóch dźwigarów stalowych, dwuteowych z dodatkowymi nakładkami pasa dolnego. Wszystkie elementy stalowe połączono ze sobą za pomocą spawania. Rozpiętość przęseł 10,60 m, światło pionowe 3,50 m, światło poziome 9,34 m. W wynikiu ostatniej przebudowy obiektu podniesiono niwelatę torów i powiększono światło pionowe o 1m. (moose)