MENU
Wąwóz skalny w Szklarskiej Porębie Dolnej i najwyżej położony w Niemczech kolejowy maszt sygnalizacyjny.

Dodał: TW40° - Data: 2014-03-31 22:13:26 - Odsłon: 4225
Lata 1913-1917


  • /foto/340/340123m.jpg
    1902
  • /foto/10253/10253482m.jpg
    1902
  • /foto/4675/4675781m.jpg
    1902 - 1905
  • /foto/340/340020m.jpg
    1902 - 1910
  • /foto/10016/10016263m.jpg
    1904
  • /foto/339/339840m.jpg
    1905 - 1907
  • /foto/3578/3578761m.jpg
    1906
  • /foto/3804/3804867m.jpg
    1906
  • /foto/8475/8475289m.jpg
    1906
  • /foto/5565/5565929m.jpg
    1907
  • /foto/340/340017m.jpg
    1907 - 1910
  • /foto/340/340018m.jpg
    1907 - 1910
  • /foto/340/340122m.jpg
    1909 - 1913
  • /foto/339/339943m.jpg
    1910 - 1912
  • /foto/3435/3435919m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/3964/3964633m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/3703/3703599m.jpg
    1914
  • /foto/111/111968m.jpg
    1920
  • /foto/5419/5419620m.jpg
    1920 - 1925
  • /foto/42/42317m.jpg
    1920 - 1929
  • /foto/6383/6383742m.jpg
    1925
  • /foto/5561/5561396m.jpg
    1925 - 1935
  • /foto/3924/3924058m.jpg
    1928
  • /foto/341/341762m.jpg
    1933 - 1939
  • /foto/8880/8880488m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/136/136243m.jpg
    2006
  • /foto/136/136244m.jpg
    2006
  • /foto/3924/3924068m.jpg
    2013
  • /foto/3924/3924075m.jpg
    2013
  • /foto/3949/3949870m.jpg
    2013
  • /foto/3949/3949899m.jpg
    2013
  • /foto/3949/3949915m.jpg
    2013
  • /foto/3949/3949922m.jpg
    2013
  • /foto/3949/3949927m.jpg
    2013
  • /foto/3949/3949939m.jpg
    2013
  • /foto/3949/3949949m.jpg
    2013
  • /foto/3949/3949960m.jpg
    2013
  • /foto/3949/3949977m.jpg
    2013
  • /foto/3949/3949994m.jpg
    2013
  • /foto/3950/3950014m.jpg
    2013
  • /foto/8644/8644340m.jpg
    2013
  • /foto/8644/8644346m.jpg
    2013
  • /foto/8644/8644349m.jpg
    2013
  • /foto/8644/8644777m.jpg
    2013
  • /foto/8922/8922368m.jpg
    2020
  • /foto/8922/8922372m.jpg
    2020

www.ebay.de

Poprzednie: Wnętrza budynku Strona Główna Następne: Kamienica nr 20 (19)


moose | 2020-02-03 23:46:32
Teresko - nie wcześniej niż 1913 rok - stoją maszty trakcyjne, choć jedzie parowóz. Elektryfikację ukończono dopiero po wielkiej wojnie, w 1923 r.
TW40 | 2020-02-04 00:42:54
Poprawione.
moose | 2020-02-04 07:44:29
To ja poprawiłem jeszcze raz bo się nie zrozumieliśmy. Maszty nie mogły stać przed 1913 r., a linia została zelektryfikowana ostatecznie w 1923 r. Wydanie typowe dla Leipelta z okresu wojennego więc tak zawężam datowanie dolne.
TW40 | 2020-02-04 23:20:32
Teraz jasne ;-)