MENU
ZNACZNIKI
Remont mostu Poznańskiego, estakada wschodnia.

Dodał: pokor° - Data: 2014-03-08 23:59:53 - Odsłon: 5220
08 marca 2014

W ramach przebudowy mostu:
- wymiana na nowe wszystkich stalowych przęseł kratownicowych nad korytem rzeki Odry,
- modernizacja i wzmocnienie wszystkich istniejących przęseł żelbetowych nad terenem zalewowym,
- modernizacji przyczółków mostu oraz filarów nurtowych i prawobrzeżnych (podpory nr 1, 2, 3 oraz 31w obu torach),
- naprawa i zabezpieczenie wszystkich podpór i przęseł żelbetowych,
- rozbiórka filaru dodatkowego (podpora nr 2a w torze nr 2).

Dla obu torów projektuje się identyczne konstrukcje o schemacie statycznym dwuprzęsłowej belki ciągłej o rozpiętościach teoretycznych 62 i 68. Będą to spawane konstrukcje stalowe. Każde przęsło składa się z dwóch kratownicowych dźwigarów głównych połączonych elementami jezdni (poprzecznicami i blachą pomostową) oraz systemem górnych stężeń wiatrowych. Pasy dolny i górny oraz krzyżulce dźwigarów głównych o przekroju poprzecznym skrzynkowym, zamknięte. Łączenie krzyżulców z pasami dolnym i górnym za pośrednictwem blach węzłowych.

  • /foto/3489/3489601m.jpg
    2012
  • /foto/3499/3499871m.jpg
    2012
  • /foto/3499/3499875m.jpg
    2012
  • /foto/3500/3500052m.jpg
    2012
  • /foto/3500/3500060m.jpg
    2012
  • /foto/3500/3500081m.jpg
    2012
  • /foto/3501/3501007m.jpg
    2012
  • /foto/3520/3520453m.jpg
    2012
  • /foto/3520/3520456m.jpg
    2012
  • /foto/3520/3520483m.jpg
    2012
  • /foto/3520/3520487m.jpg
    2012
  • /foto/3520/3520497m.jpg
    2012
  • /foto/3522/3522317m.jpg
    2012
  • /foto/3524/3524670m.jpg
    2012
  • /foto/3545/3545302m.jpg
    2012
  • /foto/3545/3545311m.jpg
    2012
  • /foto/3545/3545334m.jpg
    2012
  • /foto/3545/3545360m.jpg
    2012
  • /foto/3545/3545407m.jpg
    2012
  • /foto/3578/3578056m.jpg
    2013
  • /foto/3582/3582113m.jpg
    2013
  • /foto/3582/3582114m.jpg
    2013
  • /foto/3582/3582117m.jpg
    2013
  • /foto/4549/4549855m.jpg
    2013
  • /foto/4549/4549874m.jpg
    2013
  • /foto/3774/3774390m.jpg
    2013
  • /foto/3873/3873359m.jpg
    2013
  • /foto/3873/3873373m.jpg
    2013
  • /foto/3873/3873933m.jpg
    2013
  • /foto/3873/3873967m.jpg
    2013
  • /foto/3873/3873987m.jpg
    2013
  • /foto/3874/3874026m.jpg
    2013
  • /foto/3876/3876746m.jpg
    2013
  • /foto/3876/3876759m.jpg
    2013
  • /foto/3876/3876774m.jpg
    2013
  • /foto/3881/3881662m.jpg
    2013
  • /foto/3881/3881663m.jpg
    2013
  • /foto/3881/3881665m.jpg
    2013
  • /foto/3915/3915455m.jpg
    2013
  • /foto/3915/3915456m.jpg
    2013
  • /foto/3915/3915457m.jpg
    2013
  • /foto/3915/3915458m.jpg
    2013
  • /foto/3915/3915459m.jpg
    2013
  • /foto/3915/3915460m.jpg
    2013
  • /foto/3915/3915461m.jpg
    2013
  • /foto/3915/3915462m.jpg
    2013
  • /foto/3915/3915463m.jpg
    2013
  • /foto/3915/3915464m.jpg
    2013
  • /foto/3932/3932066m.jpg
    2013
  • /foto/3932/3932067m.jpg
    2013
  • /foto/3932/3932068m.jpg
    2013
  • /foto/3932/3932069m.jpg
    2013
  • /foto/4549/4549658m.jpg
    2013
  • /foto/4015/4015038m.jpg
    2013
  • /foto/4015/4015040m.jpg
    2013
  • /foto/4015/4015041m.jpg
    2013
  • /foto/4015/4015043m.jpg
    2013
  • /foto/4015/4015057m.jpg
    2013
  • /foto/4015/4015406m.jpg
    2013
  • /foto/4546/4546095m.jpg
    2013
  • /foto/4046/4046406m.jpg
    2013
  • /foto/4073/4073979m.jpg
    2013
  • /foto/4362/4362972m.jpg
    2014
  • /foto/4362/4362981m.jpg
    2014
  • /foto/4362/4362985m.jpg
    2014
  • /foto/4362/4362994m.jpg
    2014
  • /foto/4363/4363009m.jpg
    2014
  • /foto/4367/4367850m.jpg
    2014
  • /foto/4367/4367859m.jpg
    2014
  • /foto/4367/4367861m.jpg
    2014
  • /foto/4370/4370456m.jpg
    2014
  • /foto/4370/4370462m.jpg
    2014
  • /foto/4370/4370464m.jpg
    2014
  • /foto/4374/4374463m.jpg
    2014
  • /foto/4413/4413827m.jpg
    2014
  • /foto/4413/4413829m.jpg
    2014
  • /foto/4420/4420981m.jpg
    2014
  • /foto/4430/4430532m.jpg
    2014
  • /foto/4438/4438024m.jpg
    2014
  • /foto/4441/4441090m.jpg
    2014
  • /foto/4450/4450490m.jpg
    2014
  • /foto/4450/4450544m.jpg
    2014
  • /foto/4452/4452721m.jpg
    2014
  • /foto/4452/4452757m.jpg
    2014
  • /foto/4452/4452759m.jpg
    2014
  • /foto/4452/4452762m.jpg
    2014
  • /foto/4452/4452764m.jpg
    2014
  • /foto/4452/4452765m.jpg
    2014
  • /foto/4452/4452767m.jpg
    2014
  • /foto/4455/4455910m.jpg
    2014
  • /foto/4455/4455913m.jpg
    2014
  • /foto/4459/4459159m.jpg
    2014
  • /foto/4467/4467531m.jpg
    2014
  • /foto/4585/4585954m.jpg
    2014
  • /foto/4615/4615282m.jpg
    2014
  • /foto/4645/4645823m.jpg
    2014
  • /foto/4708/4708795m.jpg
    2014
  • /foto/4724/4724457m.jpg
    2014
  • /foto/4712/4712275m.jpg
    2014
  • /foto/4942/4942844m.jpg
    2014
  • /foto/4825/4825043m.jpg
    2014
  • /foto/4839/4839471m.jpg
    2014
  • /foto/4859/4859845m.jpg
    2014
  • /foto/4864/4864872m.jpg
    2014
  • /foto/4975/4975091m.jpg
    2014
  • /foto/4907/4907721m.jpg
    2014
  • /foto/4917/4917969m.jpg
    2014
  • /foto/5018/5018930m.jpg
    2014
  • /foto/5058/5058343m.jpg
    2014

pokor°

Poprzednie: Kamienica nr 80 Strona Główna Następne: Kamienica nr 13-14 (dawna)