Widok z okna budynku nr 145, chyba nawet tego samego co , ale nie chciałbym zostać posądzony o plagiat. :) Zdjęcie przedstawia skrzyżowanie, które łączy obwodnice zachodnią i wschodnią naszego miasta więc siłą rzeczy jest jednym z ważniejszych. Patrząc, można sobie wyobrazić jak to będzie wyglądało po przebudowie - dodatkowe dwa pasy pokryją mniej więcej chodnik i skwerki przed budynkami, zaś pas zieleni oddzielający dwa kierunki jazdy powinien się znaleźć gdzieś przy krawężniku. Oczywiście jeszcze zatoczka autobusowa i chodnik. Ta inwestycja jest konieczna, wiadomo jakie są korki w tym miejscu (sięgające czasami do placu Lelewela !). Gdyby "tylko" na początku XX wieku przewidziano jaki będzie ruch nie musiałbym być świadkiem znikania po kolei Szczawienka jakiego znam...
Tego nikt nie mógł przewidzieć, ale u nas i tak nie ma aż takiej tragedii jak w innych miastach - np. w Koszalinie pod budowę arterii przechodzącej przez centrum wycięto w pień niemal całą starówkę... Swoją drogą są gdzieś jakieś wizualizacje czy projekty tej przebudowy Wrocławskiej?
Ze strony ściągnij plik DK35.zip - jest pod linkiem "Dokumentacja cz.1 DK35 (333MB)". W tym pliku, pod ścieżką "DK 35 ul. Wrocławska / WW01_PW_02_Drogi / Część rysunkowa / PDF" zapakowane są m.in. cztery arkusze przedstawiające planowany przebieg tej drogi (3.1 ark 1_4 od 0+000 do 0+350 (910).pdf ....itd.).