MENU
ZNACZNIKI
Zabudowania w Podgórnej w Starych Bogaczowicach. Od lewej w oddali Kaplica Św. Anny. W prawo Kościół św. Józefa Oblubieńca NMP, a obok ruiny młyna w Starych Bogaczowicach. W dole droga biegnąca w kierunku nieczynnego zalewu.

Dodał: rajaser° - Data: 2012-12-29 09:02:57 - Odsłon: 4036
28 grudnia 2012


Miejscowość Podgórna to przysiółek.
Kod GUS TERYT miejscowości Podgórna to 0855322.
Miejscowość podstawowa dla Podgórna to Stare Bogaczowice.

  • /foto/199/199972m.jpg
    1905 - 1906
  • /foto/3953/3953914m.jpg
    1909
  • /foto/7183/7183477m.jpg
    1918
  • /foto/8592/8592245m.jpg
    1935 - 2006
  • /foto/7998/7998184m.jpg
    2015
  • /foto/6549/6549627m.jpg
    2016
  • /foto/8453/8453148m.jpg
    2018
  • /foto/7051/7051659m.jpg
    2018
  • /foto/7210/7210723m.jpg
    2018
  • /foto/9026/9026734m.jpg
    2020
  • /foto/9026/9026741m.jpg
    2020
  • /foto/9099/9099284m.jpg
    2021

rajaser°

Poprzednie: Małe Muzeum Ludowe "U Kowalskich" Strona Główna Następne: Dom nr 32 (dawna restauracja)


Hellrid | 2017-03-22 16:12:42
Nie jestem przekonany, że to ten sam obiekt, nie prosiłem o skonsolidowanie tylko dopisanie? Poproszę o dowód w takim razie, bo jest kilka domów o tej konstrukcji z przybudówką po drodzę na Trójgarba.
Hellrid | 2017-03-22 16:14:05
Po drugie porównaj sobie dobudówkę, ma znacznie dłuższy dach niż na zdjęciach archiwalnych...
Hellrid | 2017-03-22 16:17:21
I po trzecie, na tym zdjęciu: nie widać, za domem górki z której Rajser zrobił to zdjęcie.
maras - Administrator | 2017-03-22 16:33:24
Dopisałem, bo tak zasugerował Rajaser, może zbyt pochopnie... Jednak nie widzę powodów, dla których mam coś udowadniać. Masz inny pogląd, to wyraź bez zbędnych dywagacji.
maras - Administrator | 2017-03-22 16:34:30
Dlaczego odpisałeś to zdjęcie od dom nr 271? O co tu chodzi?
Hellrid | 2017-03-22 16:35:05
Napisałem tylko "dopisz", a nie utwórz obiekt. Nie ma tu zbędnych dywagacji, napisałem że brak póki co powiązania.
maras - Administrator | 2017-03-22 16:39:01
Nie zakładałem żadnego obiektu. Dopisałem do istniejące Dom nr 271 niemiecką nazwę, a Ty przerobiłeś to tak, że śladu tego obiektu nie ma. Co to ma znaczyć?
Hellrid | 2017-03-22 16:43:02
Marku Tobie na odcisk ktoś stanął dzisiaj, po co te nerwy? Sam założyłem obiekt domu bo go nie było, jakbym był przekonany, że to są te same obiekty, to bym je połączył, spędziłem wiele godzin sprawdzając każdy budynek i każde zdjęcie.
maras - Administrator | 2017-03-22 16:51:02
Może masz rację, nieco nerwowo reaguję, ale to wynika z troski o portal. Prośba, pamiętaj, że Ci którzy dodają zdjęcia czy skany mogą mieć inne zdanie co do przypisań i znacznikowania niż Ty, jeżeli nie jest błędne.
rajaser | 2017-03-22 20:57:06
Czas zabrać głos by rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące budynku nr 271: 1. Jestem przekonany, że to jest ten sam sam obiekt, który jest widoczny na tym zdjęciu. W drodze na Trójgarb nie ma ani jednego domu podobnego do tego widocznego tutaj i mającego za sobą taki widok Masywu Trójgarbu. . Wiem coś na ten temat bo b. dobrze znam to miejsce będąc na co dzień tutaj dziesiątki razy.... 2.Dowód z dobudówką też jest błędny bo owszem była kiedyś mniejsza, ale została rozbudowana co widoczne jest na moim zdjęciu, gdzie wyraźnie to widać po kolorze dachówki na dachu dobudówki (patrz foto powyżej) 3. Trzeci dowód jest również całkowicie błędny ponieważ widoczna pozioma kreska nad budynkiem to jest właśnie ta górka, z której zrobiłem powyższe zdjęcie. 4. Zaraz odnajdę gdzieś w moim archiwum kadr od frontu budynku, który całkowicie obali wszystkie wątpliwości Hellrida. 5. Kolejnym dowodem na to może być informacja, którą uzyskałem od osoby, która mieszka obok w innym budynku od kilkudziesięciu lat i potwierdziła, że przed wojną była w tym budynku gospoda. 6. MÓJ NICK TO rajaser I PROSZĘ NA TO ZWRACAĆ UWAGĘ. Na koniec jedna uwaga dotycząca ingerencji w zakładane obiekty. Całkowicie popieram admina MARASA. Dobrą zasadą by była jakaś konsultacja z dodającym obiekt. Taka "wolna amerykanka" tylko wprowadza chaos i zamieszanie. Chyba, że nie ma przez kilka dni żadnego odzewu ze strony dodającego obiekt lub fotografię etc. Proszę o zrobienie porządku i ułożenie z tych wszystkich fotografii jednego obiektu.
Hellrid | 2017-03-22 21:23:42
To nie jest wolna amerykanka, tylko wielodniowe ślęczenie nad miejscowościami i układanie, każdego obiektu - mam prawo do wątpliwości bez zdjęcia frontu. Jakbym nie siedział nad Starymi Bogaczowicami, to bym nie zainteresował się kolejnymi obiektami z okolicy - pomiędzy pocztówką runnera a Twoją, jest 5 lat różnicy i kto wie ile lat byśmy nie wiedzieli jak się nazywała ta gospoda. Wszystko jednak ma swoje pozytywne zakończenie. Dzięki za wyjaśnienia :).
rajaser | 2017-03-22 20:59:55
Dowód nr 4
rajaser | 2017-03-22 21:01:23
Dowód nr 1
Hellrid | 2017-03-22 21:16:27
W porządku, teraz widać istotne podobieństwo.
rajaser | 2017-03-22 21:35:01
Ok. fajnie ,że jesteś taki wytrwały. Doceniam to. Jednak nie zmieniam zdania co do poparcia admina i zmian wprowadzanych do obiektów, dodawania znaczników itd. bez jakiejkolwiek konsultacji co miało miejsce w tym przypadku.
rajaser | 2017-03-22 21:46:03
A propos "ślęczenia" to dobrze by było przyjąć zasadę (odnosi się to do kolegów z uprawnieniami zmian na portalu) by pod zdjęciami i pocztówkami zamienianymi, usuwanymi na te o lepszej jakości wpisywać tak jak jest to nieraz robione. Kto dodał i ile miał odsłon. Szanujmy naszą pracę i czas.
moose (administrator) | 2017-03-22 22:01:37
Zasady ABC 5.D
moose (administrator) | 2017-03-22 22:01:49
rajaser | 2017-03-22 22:17:44
Znam tą zasadę ale warto by było ją "naginać". Szkoda tego wysiłku, a miasto miastu nie równe i tak samo jest z mniejszymi miejscowościami i wsiami.
moose (administrator) | 2017-03-23 00:06:34
Każdy szacunek oddaje po swojemu.
Rigo. | 2018-04-06 14:31:52
W opisie jest ewidentny BŁĄD "a obok ruiny młynu w Sadach Górnych.", do Sadów to daleka droga...
moose (administrator) | 2018-04-06 15:07:45
Poprawiłem.