MENU
ZNACZNIKI
Rynek - Jawor odwiedziła Telewizja

Dodał: Elżbieta24° - Data: 2022-09-04 11:31:57 - Odsłon: 309
Rok 1972

Data: 2012:02:04 15:39:18  

  • /foto/3712/3712117m.jpg
    1846
  • /foto/9529/9529063m.jpg
    1850 - 1869
  • /foto/9620/9620140m.jpg
    1875 - 1885
  • /foto/8825/8825129m.jpg
    1877
  • /foto/7539/7539603m.jpg
    1895 - 1900
  • /foto/7599/7599589m.jpg
    1895 - 1900
  • /foto/214/214493m.jpg
    1897 - 1907
  • /foto/9766/9766448m.jpg
    1898
  • /foto/367/367334m.jpg
    1900 - 1901
  • /foto/6110/6110437m.jpg
    1900 - 1905
  • /foto/7829/7829152m.jpg
    1900 - 1905
  • /foto/3277/3277187m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/3969/3969270m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/159/159722m.jpg
    1900 - 1912
  • /foto/312/312515m.jpg
    1900 - 1920
  • /foto/6944/6944956m.jpg
    1900 - 1920
  • /foto/67/67675m.jpg
    1901
  • /foto/202/202850m.jpg
    1901
  • /foto/9320/9320522m.jpg
    1901
  • /foto/5140/5140327m.jpg
    1903
  • /foto/7088/7088826m.jpg
    1903
  • /foto/5330/5330702m.jpg
    1904
  • /foto/142/142719m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/5563/5563783m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/250/250097m.jpg
    1905 - 1915
  • /foto/8478/8478290m.jpg
    1905 - 1915
  • /foto/9363/9363116m.jpg
    1905 - 1915
  • /foto/142/142542m.jpg
    1907
  • /foto/5918/5918047m.jpg
    1908
  • /foto/3942/3942269m.jpg
    1909
  • /foto/5903/5903912m.jpg
    1909
  • /foto/9959/9959683m.jpg
    1910
  • /foto/8054/8054914m.jpg
    1910 - 1914
  • /foto/5230/5230169m.jpg
    1912
  • /foto/271/271252m.jpg
    1915
  • /foto/318/318706m.jpg
    1915 - 1918
  • /foto/5953/5953782m.jpg
    1918
  • /foto/7177/7177938m.jpg
    1919 - 1921
  • /foto/3645/3645911m.jpg
    1920
  • /foto/5953/5953771m.jpg
    1920
  • /foto/8995/8995292m.jpg
    1920 - 1925
  • /foto/189/189410m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/5909/5909295m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/215/215985m.jpg
    1920 - 1945
  • /foto/9464/9464558m.jpg
    1920 - 1945
  • /foto/345/345872m.jpg
    1925 - 1935
  • /foto/5124/5124557m.jpg
    1925 - 1935
  • /foto/7237/7237754m.jpg
    1925 - 1940
  • /foto/6250/6250306m.jpg
    1928 - 1936
  • /foto/7198/7198637m.jpg
    1930
  • /foto/7638/7638059m.jpg
    1930
  • /foto/293/293220m.jpg
    1930 - 1934
  • /foto/7106/7106337m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/7509/7509527m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/9045/9045556m.jpg
    1930 - 1936
  • /foto/5818/5818878m.jpg
    1930 - 1938
  • /foto/9515/9515718m.jpg
    1930 - 1939
  • /foto/216/216547m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/9531/9531202m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/9730/9730504m.jpg
    1933
  • /foto/8197/8197969m.jpg
    1935
  • /foto/8283/8283970m.jpg
    1935
  • /foto/9602/9602702m.jpg
    1935
  • /foto/9827/9827930m.jpg
    1935
  • /foto/8427/8427151m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/9501/9501829m.jpg
    1935 - 1944
  • /foto/9515/9515781m.jpg
    1937
  • /foto/8312/8312323m.jpg
    1937
  • /foto/315/315475m.jpg
    1938
  • /foto/342/342007m.jpg
    1938
  • /foto/342/342008m.jpg
    1938
  • /foto/342/342101m.jpg
    1938
  • /foto/5216/5216980m.jpg
    1938
  • /foto/5591/5591654m.jpg
    1938
  • /foto/9230/9230965m.jpg
    1938
  • /foto/8290/8290309m.jpg
    1938 - 1942
  • /foto/3282/3282084m.jpg
    1939
  • /foto/5444/5444883m.jpg
    1940
  • /foto/4803/4803000m.jpg
    1940 - 1944
  • /foto/4643/4643815m.jpg
    1942
  • /foto/9096/9096905m.jpg
    1942 - 1944
  • /foto/8087/8087202m.jpg
    1943
  • /foto/258/258028m.jpg
    1944
  • /foto/9152/9152044m.jpg
    1950
  • /foto/9739/9739834m.jpg
    1950
  • /foto/216/216549m.jpg
    1950 - 1960
  • /foto/9131/9131401m.jpg
    1953
  • /foto/9131/9131402m.jpg
    1953
  • /foto/9883/9883209m.jpg
    1954 - 1956
  • /foto/9200/9200307m.jpg
    1955
  • /foto/6347/6347643m.jpg
    1955 - 1965
  • /foto/9865/9865824m.jpg
    1956 - 1960
  • /foto/192/192056m.jpg
    1958 - 1962
  • /foto/8825/8825100m.jpg
    1961 - 1964
  • /foto/4967/4967425m.jpg
    1965 - 1970
  • /foto/3318/3318728m.jpg
    1966
  • /foto/7000/7000863m.jpg
    1966
  • /foto/7154/7154555m.jpg
    1972
  • /foto/9964/9964793m.jpg
    1972
  • /foto/10001/10001108m.jpg
    1972
  • /foto/10001/10001273m.jpg
    1972
  • /foto/10001/10001293m.jpg
    1972
  • /foto/10002/10002880m.jpg
    1972
  • /foto/9923/9923397m.jpg
    1972 - 1975
  • /foto/8684/8684454m.jpg
    1973
  • /foto/8691/8691421m.jpg
    1973
  • /foto/8691/8691489m.jpg
    1973
  • /foto/9881/9881284m.jpg
    1974
  • /foto/9903/9903720m.jpg
    1974
  • /foto/9944/9944032m.jpg
    1974
  • /foto/9899/9899162m.jpg
    1975
  • /foto/9977/9977327m.jpg
    1975
  • /foto/9974/9974788m.jpg
    1977 - 1978
  • /foto/9967/9967269m.jpg
    1977 - 1980
  • /foto/9902/9902308m.jpg
    1978
  • /foto/10004/10004179m.jpg
    1979
  • /foto/9867/9867574m.jpg
    1980 - 1983
  • /foto/10022/10022286m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/9930/9930611m.jpg
    1983
  • /foto/8366/8366635m.jpg
    1983
  • /foto/9962/9962022m.jpg
    1983 - 1984
  • /foto/9918/9918508m.jpg
    1984
  • /foto/9980/9980432m.jpg
    1985
  • /foto/10002/10002974m.jpg
    1985
  • /foto/313/313423m.jpg
    1986
  • /foto/9859/9859469m.jpg
    1988
  • /foto/10044/10044278m.jpg
    1989
  • /foto/9950/9950982m.jpg
    1994 - 1996
  • /foto/4730/4730144m.jpg
    1996 - 2000
  • /foto/8984/8984289m.jpg
    1998
  • /foto/10011/10011249m.jpg
    2001
  • /foto/6375/6375256m.jpg
    2005
  • /foto/9696/9696486m.jpg
    2010
  • /foto/422/422113m.jpg
    2011
  • /foto/4836/4836242m.jpg
    2011
  • /foto/5242/5242859m.jpg
    2011
  • /foto/5251/5251298m.jpg
    2012
  • /foto/6375/6375263m.jpg
    2012 - 2014
  • /foto/4305/4305801m.jpg
    2013
  • /foto/4902/4902486m.jpg
    2014
  • /foto/4902/4902492m.jpg
    2014
  • /foto/4902/4902503m.jpg
    2014
  • /foto/4902/4902518m.jpg
    2014
  • /foto/4905/4905173m.jpg
    2014
  • /foto/4905/4905180m.jpg
    2014
  • /foto/5334/5334355m.jpg
    2015
  • /foto/5335/5335201m.jpg
    2015
  • /foto/5417/5417914m.jpg
    2015
  • /foto/5466/5466883m.jpg
    2015
  • /foto/5825/5825122m.jpg
    2015
  • /foto/6151/6151397m.jpg
    2016
  • /foto/6315/6315184m.jpg
    2016
  • /foto/6315/6315210m.jpg
    2016
  • /foto/6316/6316008m.jpg
    2016
  • /foto/6316/6316031m.jpg
    2016
  • /foto/6317/6317085m.jpg
    2016
  • /foto/6637/6637068m.jpg
    2017
  • /foto/6715/6715749m.jpg
    2017
  • /foto/6877/6877063m.jpg
    2017
  • /foto/7087/7087040m.jpg
    2017
  • /foto/7101/7101109m.jpg
    2017
  • /foto/7103/7103257m.jpg
    2017
  • /foto/6981/6981756m.jpg
    2017
  • /foto/6981/6981757m.jpg
    2017
  • /foto/8015/8015236m.jpg
    2019
  • /foto/8015/8015540m.jpg
    2019
  • /foto/7976/7976439m.jpg
    2019
  • /foto/8092/8092630m.jpg
    2019
  • /foto/8092/8092631m.jpg
    2019
  • /foto/8092/8092633m.jpg
    2019
  • /foto/9441/9441775m.jpg
    2021
  • /foto/9488/9488223m.jpg
    2021
  • /foto/9499/9499872m.jpg
    2021
  • /foto/9830/9830324m.jpg
    2022

Fotografie Jana Stelczyka

Poprzednie: Wesołe miasteczko Strona Główna Następne: Kościół Wniebowstąpienia Pańskiego


bungulator | 2022-09-04 15:59:03
Mam całą serie takich zdjęć między innymi z tym samochodem telewizyjnym,ale widok z teatru z góry.Nawet nie wiedziałem co to za rok,teraz już wiem..Ale najważniejsze to z jakiej okazji oni byli w Jaworze albo w jakim celu?
Elżbieta24 | 2022-09-04 16:57:49
Chyba przyjechali aby zrobić reportaż o Jaworze , nic więcej nie wiem :)
bungulator | 2022-09-04 17:44:39 | edytowany: 2022-09-04 17:53:15
O tym pisałem Nie jestem pewien standardowo autora jak by Pani mogła potwierdzić lub zaprzeczyć to bym uzupełnił.
Elżbieta24 | 2022-09-04 18:59:15
Zdjęcie z Jaworskich Śladów ,które wrzucił P.Bogdan Wudarski ,przypuszczam że on jest autorem ale opisał je jako turniej miast z 1985 i dlatego nie jestem pewna.
bungulator | 2022-09-04 19:09:33
OK dziękuję dopiszę.To na pewno nie był turniej miast :)
Elżbieta24 | 2022-09-04 19:23:26
:)
bungulator | 2022-09-05 11:09:58
Intryguje mnie okropnie z jakiej to okazji zawitała do Jawora ta telewizja w 1972 roku.Kompletnie nic nie znalazłem jedyne co mi przychodzi do głowy to decyzja o budowie ZKiMR ale to domysły.Data się zgadza w 100% bo jeszcze stara nawierzchnia w rynku i ten pojazd telewizji to jeszcze czarno-biały a na turnieju miast też stał w tym miejscu ale tamten już musiał być do telewizji kolorowej.A czy te zdjęcia prezentowała Pani na Jaworskich Śladach?Bo jeśli nie to może warto,może ktoś coś sobie przypomni z jakiego to powodu zaszczyciła nasze miasto telewizja w 1972 roku.
Elżbieta24 | 2022-09-05 12:35:36
Mam kilka zdjęć zrobionych jak leci program w telewizji, na tych zdjęciach są same wywiady z różnymi osobami,rozpoznałam na jednym burmistrza Musiała oraz jedną z ekspedientek sklepu spożywczego . Na Jaworskich śladach nie było zainteresowania zdjęciami,czytałam komentarze pod postem Pana Wudarskiego ,dotyczyły jedynie opisu postu.
bungulator | 2022-09-05 13:01:39 | edytowany: 2022-09-05 13:14:32
Próbowałem to zobaczyć na Jaworskich śladach ala coś odnaleźć na Facebooku to graniczy z cudem.Bez linku to katastrofa chyba że coś nowego.
Elżbieta24 | 2022-09-05 13:16:57
Na początku po prawej stronie jest wykaz tematów to którego są zapisywane posty ,proszę odszukać temat Film i tam jest post Pana Wudarskiego.
Elżbieta24 | 2022-09-05 13:32:18 | edytowany: 2022-09-05 13:34:44
zapisałam cały link o temacie film i tutaj jest post.
bungulator | 2022-09-05 14:16:46
Magiczne słowo do szukania ,,film" w życiu bym nie wpadł :) Faktycznie nic konkretnego nie ma a kręcenie filmu ,,Cień tamtej wiosny" też odpada.Film nie był kręcony takimi kamerami tylko kamerą na film światłoczuły.No cóż może kiedyś coś wypłynie.
krzych[k] | 2022-09-04 17:29:59
Pojazd na zdjęciu to produkowany małoseryjne Jelcz Mielec WZT. Używano również oznaczenia WR-0042. Podwozie, w oparciu o skrócone podwozie Jelcza RTO przygotowano w Jelczu, nadwozie zaprojektowano i chyba wykonano w w Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego "Delta-Mielec", wyposażenie elektroniczne (TV) to dzieło zakładów WZT. Pierwsze egzemplarze trafiły do użycia pod koniec lat sześćdziesiątych. Chyba można dodać do obiektu .
MacGyver_74 | 2022-09-04 17:34:23
Za autobusem mężczyzna na drabinie prąd kradnie... Znaczy, chciałem powiedzieć, że fachowo podpina się pod izolatory w celu zapewnienia zasilania wozowi transmisyjnemu. :)